top of page

WHEN A WHITE DRESS GETS MORE INTERESTING


Λίγο το γεγονός ότι πλέον το instagram αντιπροσωπεύει και παράλληλα εκπροσωπεί μεγάλο μέρος της δουλειάς μας με μέσο την εικόνα, λίγο το ότι δεν είχα και κάτι να πω (και όταν δεν έχω κάτι να πω, προσπαθώ να σωπαίνω), πέρασε αρκετός καιρός από την τελευταία φορά που έγραψα εδώ στο blog μου.

ακούγοντας δυνατά thievery corporation, με καλοκαιρινή διάθεση και παραβλέποντας όσο μπορώ το πόσο ζέστη κάνει, επιστρέφω και με χαρά σας παρουσιάζω το σημερινό post.

Επηρεασμένη, λοιπόν από τα λόγια της φίλης μου Κλέλιας οτι " ένα σωστό παπούτσι και μια ιδιαίτερη τσάντα είναι το Α και το Ω σε ένα outfit" , βάλθηκα σήμερα να σας πείσω γι'αυτό, μιας και το πιστεύω και εγώ ακράδαντα. Επιλέγοντας τα κατάλληλα σανδάλια και την κατάλληλη τσάντα, σας δείχνω πως ένα απλό λευκό φόρεμα αποκτά ενδιαφέρον.

Ξεκινώντας από την handbag που κρατάω, έχω να πω ότι ανήκει στο ελληνικό brand the pinqueen (instagram, website, facebook). Είναι φτιαγμένη από λινό ύφασμα και λινάτσα και τα pattern είναι σχέδια της σχεδιάστριας, Όλγας. Όλα τα σχέδια του pinqueen, τυπώνονται με την τεχνική lino printing και οικολογικό μελάνι μεταξοτυπίας. Ε, όλη αυτή η ιστορία πίσω από το ιδιαίτερο design και τον τρόπο κατασκευής, εμένα με ενθουσίασε!!!

Πηγαίνοντας στα σανδάλια μου, επισημαίνω πως είναι χειροποίητα,φτιαγμένα ένα - ένα ξεχωριστά με λεπτομέρεια και αγάπη. Πόσο μοναδικά? Είναι δερμάτινα, άνετα και από την επίσης ελληνική εταιρία, de.bour (instagram, website, facebook).

όσο για τα γυαλιά μου, που επίσης πιστεύω προσδίδουν stylish vibes στην συνολική εικόνα, τα αγόρασα από ένα Vintage shop στο Λονδίνο.

Τι λέτε? σας έπεισα?

 

Aside the fact that nowadays instagram represents a really large amount of our work, and in addition to the fact that I didn’t have something to say (and when I don’t. I am trying to stay quiet), is been a while since my last post here in my blog.

Listening loud to Thievery Corporation with super summer mood and trying to overlook how hot is the weather, I am back and with joy I present you my current post.

Influenced by the words of my friend Klelia that “A proper shoe and a distinct bag constitute the beginning and the ending of a great outfit”, I am determined today to convince you so, since I firmly believe it too. Picking the suitable sandals and a suitable bag, I am indicating you how a simple white dress gets far more interesting.

Starting with the handbag I am holding, I have to say it belongs to the Greek brand, the pinqueen (instagram, website, facebook). Is made out of linen and burlap and the pattern appertain to the designer, Olga. All pinqueen designs are printed with the technique lino printing using eco silkscreen print ink. This entire story behind this distinctive design and construction method truly excited me!!

Moving forward to my sandals, I have to highlight the fact they are handmade, made one by one individually, with persistence in detail and love. How unique? They are leather, comfy and from the –also- Greek company, de bour (instagram, website, facebook).

As for my glasses, which I believe add extra stylish vibes on the total outfit, I acquired them from a vintage shop in London.

So what do you think? Did I convince you?

All photos by Alina Lefa


FOLLOW ME:

  • Facebook - Grey Circle
  • Instagram - Grey Circle

RECENT POSTS: 

SEARCH BY TAGS: 

No tags yet.
bottom of page