top of page

DO YOU LOVE RAIN?


Για να είμαι ειλικρινής ποτέ μου δεν συμπάθησα την βροχή! Όταν ο καιρός είναι βροχερός μου δημιουργείτε ένας ανεξήγητος εκνευρισμός, νιώθω ότι περιορίζομαι στο να κάνω ότι έχω προγραμματίσει και ο γκρίζος ουρανός με τα σύννεφα συνήθως μου χαλάει τη διάθεση.

Το raincoat από το ελληνικό brand Le Mouton Bleu (facebook, instagram, etsy,) μπορώ να πω ότι ήρθε στη ζωή μου για να πάρει τον ρόλο του συμφιλιωτή μεταξύ εμού και της βροχής! Και τα κατάφερε σε μεγάλο βαθμό. Η διαφάνειά του, οι καρό λεπτομέρειές του και το ξεχωριστό του design με έκαναν να συμπαθήσω την βροχή και ίσως και κάποιες φορές να την αναζητώ για να έχω την ευκαιρία να φορέσω το raincoat .(πως αλλάζουν τα πράγματα?!)

Στην βόλτα μου στην λαϊκή to συνδύασα με ένα total blue jean outfit και ιβουάρ ζιβάγκο, δίνοντας έτσι μια street, urban άποψη. Παράλληλα δημιούργησα μια ήσυχη, ομοιόμορφη βάση έτσι ώστε να αναδειχθεί σωστά το raincoat. Ολοκλήρωσα τη συνολική μου εικόνα κρατώντας tote bag με τυπωμένη φωτογραφία της Αλίνας (με το αγαπημένο μου θέμα, το φαγητό) δώρο από την ίδια. Με βοήθησε πολύ στα ψώνια μου.

Η λαϊκή αγορά πάντα μου δίνει χαρά, ίσως και έμπνευση μερικές φορές, ακόμα και αν βρέχει.

 

To be honest I never liked rain! When the weather is rainy, an inexplicable irritation arises, I feel I am limited to do what I had in my plans and the gray sky full of clouds usually dampens me.

The raincoat by the Greek brand Le Mouton Bleu (facebook, instagram, etsy) may I say that came into my life to reconcile me and the rain! And let’s say it accomplished so up to a point. Its transparency, the checkered details and its special design made me grow fond for rain and maybe sometimes look for it, just to have the chance to wear the raincoat (look how things change!)

In my walk around the flea market I matched it up with a total blue jean outfit and ivory turtleneck, providing this way a street, urban aspect. At the same time I created a quiet, even base in order to show off properly the raincoat. I completed my total looks by holding a tote bag with a printed photo of Alina, (with my favorite thing, food) a gift from her. It did help me a lot with my grocery shopping.

Flea market always makes me happy, and perhaps inspires me sometimes, even when it rains!

All photos by Alina Lefa


FOLLOW ME:

  • Facebook - Grey Circle
  • Instagram - Grey Circle

RECENT POSTS: 

SEARCH BY TAGS: 

No tags yet.
bottom of page