top of page

THE VINTAGE PART OF ME


Ας πούμε ότι το Φθινόπωρο ήρθε και ας πούμε ότι ήρθε η ώρα να βάλουμε τα φθινοπωρινά, λίγο πιο ζεστά μας ρούχα! Αφού λοιπόν τα είπαμε αυτά, σήμερα αποφάσισα να σας παρουσιάσω ένα τέτοιο outfit με μια νότα vintage!

Από το σημερινό outfit λοιπόν δεν θα μπορούσε σε καμία περίπτωση να λείπει το must trend του Φθινοπώρου. Αναφέρομαι στο καρό σακάκι σε ίσια γραμμή που ήδη το έχουμε δει να κυκλοφορεί στις εβδομάδες μόδας! Είναι άνετο, ευκολοφόρετο και προσδίδει ανδρόγυνο στυλ που επίσης φέτος είναι στα φόρτε του. Είμαι περήφανη για αυτό το σακάκι γιατί το αγόρασα πριν περίπου 5 χρόνια όπου τότε οι περισσότεροι με κορόιδευαν ότι φόρεσα το σακάκι του παππού μου! (χαχα)

Όπως και αν έχει μου αρέσει πολύ και νομίζω έγινε ακόμα πιο ωραίο όταν συνοδεύτηκε από το μεταξωτό μαντήλι από το ελληνικό brand, A Totem Fur Elita. Γενικά τα αγαπώ τα μεταξωτά μαντήλια. Είναι ένα αξεσουάρ που ομορφαίνει πάντα τις εμφανίσεις σου, δίνει χρώμα, θηλυκότητα και εκτοξεύει το στυλ σου! Το συγκεκριμένο μεταξωτό μαντήλι το αγάπησα λίγο παραπάνω γιατί είναι φτιαγμένο στο Σουφλί (μικρό χωρίο που ειδικεύεται στο μετάξι) και ραμμένο στο χέρι από τις γιαγιάδες του χωριού. Όσο για τα χρώματα και τα σχέδιά του!? Τι να πω?? Η βάση του είναι ασπρόμαυρη (ο αγαπημένος μου συνδυασμός όπως ξέρετε) και πάνω έχει απεικονίσεις από παιδικά σχέδια συνδυασμένα με αρχαιοελληνικά στοιχεία και σουρεάλ διάθεση! Η Λούλα Λεβέντη που τα σχεδιάζει είναι φοβερή και αυτό φαίνεται και μέσα από τις δημιουργίες της!! Μπορείτε να τα βρείτε όλα πατώντας εδώ.

Το υπόλοιπο outfit κύλησε σε street ύφος με λευκό τζιν και λευκό t-shirt, mules (επίσης super trend) σε ταμπά, "κρεατί" χρώμα και vintage πλαστική, διάτρητη τσάντα. Τα γυαλιά ηλίου μου είναι Gucci, της μαμάς μου. Τα είχε αγοράσει πριν περίπου 20 χρόνια και είναι από τους θησαυρούς που βρίσκω κατά καιρούς στο σπίτι μου και εκτιμώ πολύ!!! Να τα αποκαλέσω και αυτά vintage λοιπόν!

Στο σημείο αυτό να αναφέρω ότι για την φωτογράφιση φιλοξενηθήκαμε στο πανέμορφο μαγαζί με χάρτες "ΑΝΑΒΑΣΗ" , στην οδό Βουλής στο κέντρο της Αθήνας. Εκεί πέρα από διάφορα είδη χαρτών και ταξιδιωτικούς οδηγούς θα βρείτε πολλά μικροαντικείμενα με βασικό θέμα, το αγαπημένο μας! Τα ΤΑΞΙΔΙΑ!! Σίγουρα αξίζει να το επισκεφτείτε!!

Αυτά προς το παρόν! Περιμένω εντυπώσεις...

 

Let’s say that Autumn is here and let’s also say that the time to put out our autumn clothes, the a-bit-warmer ones, is here. Since we said these today I made the decision to present you such an outfit with vintage touch!

So, my outfit today couldn’t miss the must trend of this autumn, in any way! Of course I am talking about the plaid blazer in straight line which we already have seen being launched in fashion weeks! It is comfy, easy-to-wear and transfuses an androgynous style, which I should mention that is also extremely honored this year. I am really proud for this blazer because I bought it 5 years ago approximately, when most of the people used to laugh at me and joke that I was wearing my grandfather’s jacket! (haha)

Either way I love it and I believe that became instantly even prettier when it came with the silk scarf from the Greek brand, A Totem Fur Elita. In general, I adore silk scarves. We are talking about an accessory which always beautify your outfits, gives away color and femininity and “skyrockets” your style! This specific silk scarf I loved it a bit more cause is made in Soufli (a small village specialized in silk) and is hand-sewed from the old ladies of this village. As for its colors and designs?! What can I say! The base is black and white (my favorite combination as you all know) with illustrations from child designs combined with ancient Greek elements and a surreal temper! Loula Leventi, who designs them, is amazing as it seems from her creations! You can check them all out here!

The rest of my outfit is based on a street-oriented style with white jeans and white t-shirt, mules (also a super trend) in taba, light brown color fused with a vintage, plastic, perforated bag. My sunglasses are Gucci and belong to my mother. She had bought them 20 years ago and is one of the treasures I discover from time to time at my house and I really appreciate! Well, I will also call them vintage! At this point I have to mention that for the photoshoot we were hosted In the beautiful map store “ANAVASI”, on Voulis street in the center of Athens. There, besides a big variety of maps and travel guides you can also find small objects based on our favorite subject! TRAVELS! It sure deserves a visit and I strongly recommend it!

That’s it for now! I am looking forward your impressions…

All photos by Alina Lefa


FOLLOW ME:

  • Facebook - Grey Circle
  • Instagram - Grey Circle

RECENT POSTS: 

SEARCH BY TAGS: 

No tags yet.
bottom of page