top of page

MINI DOTTY DRESS


Ναι! Εντάξει! Συμφωνώ! Αυγουστιάτικη, ζεστή μέρα στην Αθήνα δεν είναι ότι καλύτερο! Ευτυχώς κατάφερα να είμαι μόνο λίγες σκόρπιες μέρες μέσα στον Αύγουστο στην Αθήνα! (Τις υπόλοιπες θα είδατε ότι παραθέριζα στο εξωτικό, παραθαλάσσιο Κιάτο)! Μια από αυτές τις μέρες αποφάσισα να κάνω βόλτα και να θαυμάσω την ομορφιά της Αθήνας από ψηλά! Έτσι επισκέφτηκα τον Λυκαβηττό, ένα από τα αγαπημένα μου μέρη στην Αθήνα! Ομολογώ ότι κουράστηκα ανεβαίνοντας τον λόφο κ η ζεστή λίγο με ζάλισε! Όμορφα όμως!! Κ εννοείται η θέα με αντάμοιψε κ με το παραπάνω.

Γι αυτόν μου τον περίπατο θέλησα να είμαι άνετη κ παράλληλα κομψή! Έτσι διάλεξα να φορέσω το αγαπημένο μου dotty, mini φόρεμα από την αγαπημένη μου Κlelia Andrali!H Κlelia είναι μια fashion, textile designer την οποία θαυμάζω και εκτιμώ πολύ! Οι δημιουργίες της συνδυάζουν το ποπ ύφος με την υπέροχη ποιότητα και προσδίδουν έναν ιδιαίτερο χαρακτήρα μέσα από τον άρτιο συνδυασμό μοτίβων και χρωμάτων! Αυτό το φόρεμα το αγαπώ κ είναι από τα πιο άνετα ρούχα που έχω φορέσει! Μπορείτε να αγαπήσετε και εσείς το δικό σας, επισκέπτοντας το site της Klelia εδώ! Σίγουρα θα τραβήξετε τα βλέμματα.

Εγώ το συνδύασα με flat shoes για άνεση, σε έντονο πορτοκαλί χρώμα, πορτοκαλί vintage σκουλαρίκια κ ροζ γυαλιά ηλίου σε σχήμα πεταλούδας για να δώσω μια επιπλέον ποπ νότα στο outfit.

Τολμήστε τα έντονα χρώματα λοιπόν! Πάντα φωτίζουν κ ομορφαίνουν!!!

Σας στέλνω τα φιλιά μου για ένα όμορφο υπόλοιπο καλοκαιριού κ θα τα πούμε σύντομα από Άνδρο που ανυπομονώ να πάω!!!

Τσεκάρετε τον λογαριασμό μου στο Instagram για πολλές φωτογραφίες (εδώ) !!

 

Yeah! Ok! I agree! An August, hot day in Athens is not the best. Fortunately I manage to stay in the city only a few, dispersed, days during August. (The rest, as you may have observed, I have spent in the exotic and beachfront city of Kiato). One of these days I made the decision to make a walk so as to admire the beauty of Athens from a high point. So I visited Lycabettus hill, one of my favorite spots in Athens. I admit, I got tired climbing up the hill and the heat made me a bit dizzy. How wonderful though! And of course the view made it count above and beyond!

For this walk I wanted to be comfy and at the same time classy. Therefore, I chose to wear my favorite dotty mini dress from my beloved Klelia Andrali! Klelia is a fashion, textile designer who I really admire and appreciate a lot. Her creations not only fuse pop style with exquisite quality, but also transfuse a unique character through the intact combination of motifs and colors. I love this dress and is one of the most comfortable clothes I’ve worn! You can love yours by visiting Klelia’s website here! You’ll catch the eye for sure!

I matched the dress with flat shoes for ease in bright orange, orange earrings and pink sunglasses butterfly-shaped to provide an even more pop style air to the outfit.

Well, do dare vivid colors! They always light up and beautify!

I am sending you kisses and wishes for a wonderful rest of summer and we will catch up soon from Andros, where I can’t wait to go!

Check my Instagram account for many photos (here) !!

All photos by Alina Lefa


FOLLOW ME:

  • Facebook - Grey Circle
  • Instagram - Grey Circle

RECENT POSTS: 

SEARCH BY TAGS: 

No tags yet.
bottom of page