top of page

FIND YOUR LOBSTER!


Tο σημερινό post είναι λίγο διαφορετικό από τα άλλα. Είναι ένα post όπου το MAVRU συναντάει το HALLELUJAH που συναντάει το STUDIOMATERIALITY και όλοι μαζί κάνουμε μια όμορφη παρέα γεμάτη όρεξη για δημιουργικότητα!

Τα ρούχα που σας παρουσιάζω, ανήκουν στην συλλογή "The Lobster" και δύο πολύ ταλαντούχοι σχεδιαστές κρύβονται πίσω από ... τον αστακό! Η Ελευθερία Δομένικου, (δημιουργός του brand HALLELUJAH) σχεδίασε όλα αυτά τα υπέροχα ρούχα, ενώ ο Μίλτος Κοντογιάννης, (δημιουργός του STUDIOMATERIALITY) σχεδίασε όλα αυτά τα ιδιαίτερα και μοναδικά σχέδια στα υφάσματα τα οποία στη συνέχεια, εκτυπώθηκαν ψηφιακά.

Εγώ με τη σειρά μου, προσπάθησα να κάνω το μοντέλο (χωρίς να είμαι) και ειλικρινά το απόλαυσα! Μια πολλή ξεχωριστή εμπειρία μου χαρίστηκε απλόχερα και την "εκμεταλλεύτηκα" όσο καλύτερα μπορούσα!

Φυσικά το αποτέλεσμα δεν θα ήταν το ίδιο αν δεν έβαζαν τα μαγικά τους χέρια η αγαπημένη μας φωτογράφος Αλίνα Λέφα (μπορείτε να δείτε δουλειά της εδώ) και η make up artist Maria Vezz (μπορείτε να δείτε δουλειά της εδώ).

Υπέροχη συνεργασία από όλες τις απόψεις και τους ευχαριστώ όλους πολύ.

Ελπίζω να σας αρέσει το φωτογραφικό υλικό και η ακόμα πιο ποπ πλευρά μου μέσα από αυτό.

Περιμένω εντυπώσεις σας.

Εnjoy!


FOLLOW ME:

  • Facebook - Grey Circle
  • Instagram - Grey Circle

RECENT POSTS: 

SEARCH BY TAGS: 

No tags yet.
bottom of page