top of page

WELCOME SUMMER


Το καλοκαίρι έχει σχεδόν φτάσει και ημερολογιακά και ήρθε η ώρα να μιλήσουμε για το αγαπημένο μου θέμα! Τα μαγιό! Όσα και αν έχω, θέλω και άλλα! Αυτή την φορά ερωτεύτηκα το συγκεκριμένο μπικίνι από το ελληνικό brand L' anesse Royale!! Έχει τέλεια εφαρμογή, καλή ποιότητα και ειδικά το πάνω μέρος του είναι τόσο πρωτότυπο και ιδιαίτερο! Να επισημάνω, ότι το πατρόν του είναι τόσο καλοσχεδιασμένο που μπορείτε να το τολμήσετε άφοβα και όλες εσείς που έχετε μεγαλύτερο στήθος.

Πίσω από το L'anesse Royale κρύβεται η πολύ ταλαντούχα Κατερίνα Γκιούλη, η οποία έχει μεριμνήσει να σχεδιάσει μαγιό για όλα τα σωματότυπα, οπότε σας εγγυώμαι ότι σίγουρα θα βρείτε αυτό που σας ταιριάζει! Τα φετινά της υφάσματα φέρουν prints που η ίδια έχει σχεδιάσει και είναι εμπνευσμένα από τη θάλασσα. Αυτό που διάλεξα εγώ ανήκει στην κατηγορία με τίτλο : SEAWEED DANCE. Μπορείτε να δείτε όλα τα σχέδια στο site πατώντας εδώ και σύντομα στο κατάστημα της σχεδιάστριας στο Κολωνάκι (Αριστοδήμου 8).

Συνδύασα το μπικίνι μου με αέρινα, μίνιμαλ ρούχα από φυσικά υφάσματα σε ζαχαρί χρώμα, από το ελληνικό brand, Οfilia's. Πρόκειται για ένα από τα αγαπημένα μου brand γιατί συνδυάζει την απλότητα με την καλή ποιότητα στα υφάσματα και εννοείται τον ξεχωριστό σχεδιασμό στα πατρόν! Μπορείτε να βρείτε και άλλα σχέδια και χρώματα εδώ.

Φυσικά δεν γινόταν να μην πάρω μαζί μου τη φοβερή, μαλακιά και ελαφριά μου πετσέτα από το studiomateriality. Το studiomateriality, αυτή τη φορά, θα μας πάρει τα μυαλά με τις πολύχρωμες, 100% βαμβακερές πετσέτες θαλάσσης που πάνω έχουν σχέδια εμπνευσμένα από τους "θησαυρούς"¨της θάλασσας, όπως αστακούς, χρυσόψαρα, κοχύλια.. Αξίζει να δείτε και τη συσκευασία που συνοδεύει τις πετσέτες. Πρόκειται για ένα φελιζολένιο κουτί, ίδιο με αυτό που χρησιμοποιούν οι ψαράδες για τις ψαριές τους! τέλειο??? Μπορείτε να βρείτε όλα τα πολύχρωμα σχέδια εδώ. Εγώ για το συγκεκριμένο μπικίνι, διάλεξα την "φάλαινα".

Photos by Alina Lefa

Enjoy!

Top & shorts :Ofilia's

Beach Towel : studiomateriality

Sunnies: Ojo


FOLLOW ME:

  • Facebook - Grey Circle
  • Instagram - Grey Circle

RECENT POSTS: 

SEARCH BY TAGS: 

No tags yet.
bottom of page