top of page

MAVRU's 1st BIRTHDAY

Σήμερα το MAVRU κλείνει 1 χρόνο και μόνο όμορφα συναισθήματα μπορεί να μου προκαλέσει αυτό το γεγονός. Μου φαίνεται λίγο περίεργο που πέρασε ένας χρόνος, ούτε που κατάλαβα πως (κλισέ). Θυμάμαι χαρακτηριστικά το άγχος που είχα την ημέρα που θα κοινοποιούσα στα social media την σελίδα μου, τα τηλεφωνήματα από φίλους για να με βοηθήσουν και να με καθοδηγήσουν στα λάθη που έκανα, γιατί ομολογώ ήμουν λίγο άσχετη (χαχα), και μετά τις ώρες μπροστά από τον υπολογιστή μου για να στέλνω invitations και να απαντάω σε όμορφα, ενθαρρυντικά μηνύματα.

Ακολούθησαν πρωινά ξυπνήματα για φωτογραφίσεις, ώρες για την σύλληψη ιδέας του concept των φωτογραφίσεων, συναισθήματα αμηχανίας μπροστά στην κάμερα και στους περαστικούς, διορθώσεις και διορθώσεις στα άρθρα, συζήτηση με φίλους και συνεργάτες για συμβουλές και άλλα τέτοια πολλά!! Όλα αυτά, σε συνδυασμό με την πολλή μου αγάπη γι'αυτό που κάνω, έχτισαν σε μεγάλο βαθμό το MAVRU και έμενα προσωπικά με έκαναν να ξεχνώ γρήγορα τις μικρές απογοητεύσεις και να νιώθω δημιουργική και δραστήρια!

Συμβάλλατε βέβαια και όλοι εσείς που αγαπήσατε επίσης τη δουλειά μου, βρήκατε χρόνο να κοινοποιήσετε τα ποστ μου, να πατήσετε like και να μου κάνετε ερωτήσεις και σχόλια σε ότι σας τραβούσε περισσότερο το ενδιαφέρον!! Ευχαριστώ πολύ πολύ για την αγάπη σας! Ήταν και είναι πολύ σημαντική για μένα.

Όπως οφείλω και να ευχαριστήσω όλους τους φωτογράφους που "πέρασαν" από το MAVRU, προθυμοποιήθηκαν να με βοηθήσουν και με τα κλικ τους και το ταλέντο τους ωραιοποίησαν τα outfits μου. Ευχαριστώ πολύ λοιπόν τον Χρήστο Μαυραγάνη, τον Ευριπίδη Μακρή, τον Θοδωρή Κωστόπουλο, τον Χρήστο Καραχοντζίτη, τον Σεραφείμ Σακελλαρίου και φυσικά την τωρινή μου φωτογράφο Αλίνα Λέφα.

Τέλος δεν γίνεται να μην ευχαριστήσω όλους τους Έλληνες σχεδιαστές που μου εμπιστεύτηκαν τις δημιουργίες τους, πίστεψαν στο MAVRU και αναγνώρισαν και εκτίμησαν την αισθητική μου. Πρώτα απ' όλους την Ελευθερία Δομένικου (σχεδιάστρια του ελληνικού brand HALLELUJAH) που μου εμπιστεύτηκε πρώτη τα υπέροχα ρούχα της και μάλιστα ήταν αυτή που μου φύτεψε την ιδέα για το fashion blog μου, καθώς και τον Μίλτο Κοντογιάννη (σχεδιαστή του studiomateriality) και την Κλέλια Άνδραλη (σχεδιάστρια του brand Klelia Andrali) για τις πολύτιμες συμβουλές τους, για την βοήθειά τους και την εμπιστοσύνη που μου έδειξαν. Ακολουθούν όλα τα ελληνικά brand που συνεργάστηκα, (κάνοντας κλικ πάνω σε κάθε όνομα μπορείτε να δείτε τη δουλειά του κάθε σχεδιαστή) : Sartorial, Ofilia's, FeelWood, Lilian Syrigou, Apeiron, mum's hansmade, meet the cat, Athina Gkini, aumorfia, sewing handmade shop, Crochelle, La Cocotte, Falf, Lommer, 19.02. .

Το MAVRU λοιπόν γιορτάζει το πρώτο χρόνο λειτουργίας του και είναι πλημμυρισμένο από χαρά! Γι' αυτό τον λόγο χαρίζει σε δύο τυχερούς (έναν για το facebook και έναν για το instagram) το T-shirt που φαίνεται στις παραπάνω φωτογραφίες αλλά και στο βίντεο. Είναι ειδικά σχεδιασμένο για το MAVRU από το studiomateriality και αυτό νομίζω το κάνει ακόμα πιο όμορφο και ξεχωριστό! Επισκεφτείτε τη σελίδα μου στο facebook (εδώ) και τον λογαριασμό μου στο instagram (εδώ), ακολουθείστε τα βήματα και μπείτε στον διαγωνισμό!!

Ελπίζω να με συγχωρέσετε για το μακροσκελές κείμενο αλλά έπρεπε να τα πω όλα!!

Τα λέμε σύντομα με πολύ μόδα και συναρπαστικά outfits!

Photos & Video by Alina Lefa.


FOLLOW ME:

  • Facebook - Grey Circle
  • Instagram - Grey Circle

RECENT POSTS: 

SEARCH BY TAGS: 

No tags yet.
bottom of page