top of page

CHILDHOOD


Ναι κ όμως, εγώ είμαι. Μην τρίβετε τα μάτια σας! Έχω και παιδική και κοριτσίστικη πλευρά και να που ήρθε η μέρα να γνωρίσετε.

Για να είμαι ειλικρινής όταν πρωτοείδα κρεμασμένο το φόρεμα του σημερινού post ούτε που το φανταζόμουν πάνω μου! Ήταν όμως μέχρι να το δοκιμάσω. Κατευθείαν βρήκα πολλούς λόγους να το ερωτευτώ και να θέλω να το φωτογραφίσω και να σας το παρουσιάσω. Πρώτον μου έφερε στο μυαλό μια αθώα παιδικότητα που όλοι έχουμε ζήσει (και μερικές φορές παρακαλάμε να την ζούσαμε ακόμα). Δεύτερον, το γαλάζιο του χρώμα με τις μικρές κόκκινες κηλίδες μου θύμισε τα πουκάμισα που φορούσε ο παππούς μου, που πάντα πρόσεχε την εμφάνισή του. Τρίτον, για κάποιο λόγο με έκανε να θέλω πολύ να πειραματιστώ, να δοκιμαστώ και να το κάνω να γράφει "MAVRU". Γι' αυτό λοιπόν το συνδύασα με πάνινα ροζ παπούτσια με μπλε κάλτσες και ροζ γυαλιά ηλίου σε σχήμα πεταλούδας. Έδωσα έτσι στην συνολική εικόνα ένα πιο street - pop ύφος και ισορρόπησα την εικόνα μιας άλλης εποχής.

Στο σημείο αυτό βέβαια, να αναφέρω πως το περιβόητο αυτό φόρεμα, έχει σχεδιάσει η ταλαντούχα Αθηνά Γκίνη. Μια Ελληνίδα σχεδιάστρια που εκτιμώ ιδιαίτερα και αν θυμάστε έχω ξανασυνεργαστεί μαζί της! Την ευχαριστώ και πάλι πολύ πολύ και σας παραπέμπω όλους να επισκεφτείτε το κατάστημα της στο κέντρο της Αθήνας και να γνωρίσετε από κοντά τη δουλειά της!!

Οι φωτογραφίες είναι από την πάντα αγαπημένη Αλίνα Λέφα.

Dress : Athina Gkini (check here)

Shoes : Vans

Socks : Calzedonia


FOLLOW ME:

  • Facebook - Grey Circle
  • Instagram - Grey Circle

RECENT POSTS: 

SEARCH BY TAGS: 

No tags yet.
bottom of page