top of page

NOSTALGIA


Όταν πρωτοείδα σε φωτογραφίες το σπίτι στο οποίο έγινε η παραπάνω φωτογράφιση, ενθουσιάστηκα. Ήθελα οπωσδήποτε να το επισκεφτώ. Μπαίνοντας λοιπόν μέσα, ο ενθουσιασμός μου συνοδεύτηκε από συγκίνηση, αναμνήσεις και νοσταλγία.

Πρόκειται για το σπίτι της κυρίας Κούλας, στην περιοχή Γκύζη. Ένα σπίτι που με τόσο αγάπη και συγκέντρωση φρόντιζε η κυρία Κούλα όταν ήταν στη ζωή. Μας ξενάγησε η αγαπημένη της ανιψιά, Μαρία. Με το αστραφτερό πρόσωπο και το μεγάλο χαμόγελο. Μας είπε πως η θεία της ήταν μια απλή νοικοκυρά της παλιάς Αθήνας. Καλή μαγείρισσα, αγαπούσε την καθαριότητα και την τάξη, καλόγουστη και ευρηματική. Αυτό που μου έκανε περισσότερο εντύπωση είναι ότι κάθε γωνιά του σπιτιού της είχε ενδιαφέρον και όλα ήταν τόσο σωστά μελετημένα ώστε να δικαιολογούν την ύπαρξή τους ακόμα και σήμερα. Περίεργο και όμορφο μαζί.!

Ας μιλήσουμε όμως σε αυτό το σημείο και για την επιλογή του φορέματός μου. Όταν λοιπόν αποφασίστηκε η φωτογράφιση στο σπίτι της κυρίας Κούλας, μου ήρθε στο μυαλό κατευθείαν η Βιβέτα. Η Bιβέτα είναι η σχεδιάστρια του ελληνικού brand, La Cocotte. Είναι ταλαντούχα, υπερδραστήρια και αγαπά τα πατρόν από προηγούμενες δεκαετίες, τα οποία εντάσσει στο σήμερα με έναν μαγικό τρόπο. Δημιουργεί custom ρούχα και για μένα διάλεξε αυτό το ύφασμα με τα γεωμετρικά, ασπρόμαυρα σχήματα. Το σχέδιο του φορέματος απλό. Μίνι και σε άλφα γραμμή για να θυμίζει κάτι από την αισθητική εκείνων των εποχών, όπου η θηλυκότητα υπερίσχυε. Βιβέτα ευχαριστώ θερμά για τη συνεργασία μας.

Περισσότερα ρούχα La Cocotte μπορείτε να δείτε εδώ ή αν επισκεφτείτε το atelier της Βιβέτας στο Γκύζη επίσης.

Το παλτό ήταν το "λάφυρο" που πήρα από το σπίτι της κυρίας Κούλας. Μου το χάρισε η Μαρία γιατί όπως είπε, ήταν κομμένο και ραμμένο στα μέτρα μου. Τρελάθηκα από την χαρά μου και την ευχαριστώ και για το "λάφυρο", και για τη φιλοξενία της και για τις ιστορίες που μας είπε.

Την υπέροχη φωτογράφιση έκανε η Αλίνα Λέφα

Dress : La Coccotte

Shoes : Doc Martens

Socks : Calzedonia

Coat : Vintage by Mrs Koula


FOLLOW ME:

  • Facebook - Grey Circle
  • Instagram - Grey Circle

RECENT POSTS: 

SEARCH BY TAGS: 

No tags yet.
bottom of page