top of page

STRIPES AND GINGHAM


Προχθές ήταν μια κρύα και βροχερή μέρα! Παρ'όλα αυτά εγώ, μαζί με την Αλίνα, αποφασίσαμε να περιπλανηθούμε στα στενά γύρω από το Καλλιμάρμαρο για να αποθανατίσουμε το outfit που σας παρουσιάζω σήμερα!!

Το σημερινό outfit λοιπόν περιλαμβάνει ρίγες και καρό, μαζί! Trend που προτείνω ανεπιφύλακτα αν συνδυαστούν σωστά τα χρώματα και δεν γίνουν υπερβολές.. Αν και οι υπερβολές με διαφορετικά patterns κάποιες φορές μου αρέσουν πολύ!

Το χαρακτηριστικό , κόκκινο, καρό παλτό μου, από το ελληνικό brand Hallelujah, με έκανε να ξεχνώ το κρύο και τη βροχή και εννοείται να μην θέλω να το βγάλω από πάνω μου! Το συνδύασα με ασπρόμαυρο ριγέ T-shirt και jean κλασική σαλοπέτα την οποία απέκτησα τώρα στις εκπτώσεις σε πολύ "τίμια τιμή" !!

Φυσικά την παράσταση έρχεται να κλέψει η ξύλινη, χειροποίητη τσάντα μου από το ελληνικό επίσης brand Feel Wood bags (fw bags) σχεδιασμένη από την Σάντυ Πηγή, την οποία ευχαριστώ πολύ για τη συνεργασία μας. Η συγκεκριμένη τσάντα είναι από την νέα της συλλογή και ανυπομονώ να δω όλα τα καινούρια της σχέδια. Μπορείτε να τις βρείτε όλες εδώ.

Προτίμησα ankle boots για την ολοκλήρωση του outfit, για να δώσω μια πιο θηλυκή πινελιά στην συνολική εικόνα!!

Ελπίζω να σας αρέσει!

Καλό Σαββατοκύριακο σε όλους!

Photo by Alina Lefa

Coat : Hallelujah

Sakopette : ZARA

T-shit : Pull & Bear

Bag : FW Bags

Ankle Boots : Swedish Hasbeens

Socks : Adidas


FOLLOW ME:

  • Facebook - Grey Circle
  • Instagram - Grey Circle

RECENT POSTS: 

SEARCH BY TAGS: 

No tags yet.
bottom of page