top of page

IT'S A FLOWER GARDEN


Είναι γεγονός ότι όσο χειμωνιάζει, τόσο επιλέγουμε τα σκούρα χρώματα και κυρίως το μαύρο για τα ρούχα μας.. Η αλήθεια είναι πως και εγώ συχνά επιλέγω total black outfit για τις χειμερινές μου εμφανίσεις! Όπως βλέπετε, αυτό κάνω και στο σημερινό post αλλά δεν μπορούσα να το αφήσω εκεί, όταν έπεσε στα χέρια μου αυτό το πολύχρωμο και λουλουδάτο bomber jacket. Γενικά τα bomber jacket έχουν και φέτος την τιμητική τους. Εγώ διάλεξα το συγκεκριμένο γιατί, το εγγυώμαι, σε κάνει να ξεχνάς ότι είναι Χειμώνας. Το φοράς και ακούς πουλιά να κελαηδούν, μυρίζεις λουλούδια στην ατμόσφαιρα και άλλες τέτοιες ανοιξιάτικες αισθήσεις!!!

Στο σημείο αυτό όμως είμαι στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσω ότι ότι φοράω στο σημερινό post (εκτός από τα sneakers), είναι ελληνικά! Είναι ρούχα και κοσμήματα που σχεδιάζονται από τρεις διαφορετικές και πολύ ταλαντούχες Ελληνίδες σχεδιάστριες και κατασκευάζονται στην Ελλάδα!

Ας τα δούμε λοιπόν ένα - ένα. Το total black outfit προέρχεται από το ελληνικό brand Ofilia's. Τα ρούχα Ofilia's βασίζονται στην αρμονία της απλότητας, έχουν ιδιαίτερα πατρόν και πολύ άνετα και καλής ποιότητας υφάσματα. Το bomber jacket είναι από την αγαπημένη μου σχεδιάστρια και δημιουργό του ελληνικού brand Hallelujah, Ελευθερία. Είναι από τις πρώτες Ελληνίδες σχεδιάστριες που ανακάλυψα και από τότε δεν έχω σταματήσει να φοράω τα ρούχα της. Κάτι θα έχετε καταλάβει...

Τέλος, τα υπέροχα σκουλαρίκια που φοράω και που έχουν ταιριάξει τέλεια με το συνολικό outfit, είναι Meet The Cat.. H Ιωάννα που τα σχεδιάζει, αγαπά τα απλά και γεωμετρικά σχέδια και δημιουργεί ισορροπημένες συνθέσεις με αυτά. Συνήθως χρησιμοποιεί ξύλο, plexiglas,σε διάφορα χρώματα και μέταλλα. Το αποτέλεσμα εντυπωσιάζει! Δε συμφωνείτε??

Ευχαριστώ και τρεις Ελληνίδες σχεδιάστριες για την συνεργασία! Μου έδωσαν πολλή χαρά!!!

Η φωτογράφιση έγινε στο κέντρο της Αθήνας, γύρω από την περιοχή της Ακρόπολης,

από τον Σεραφείμ Σακελλαρίου που τον ευχαριστώ πολύ πολύ για τον χρόνο του και την δημιουργική του διάθεση.

Τα λέμε σύντομα. Καλό Σαββατοκύριακο.

Top : Ofilia's

Culotte : Ofilia's

Bomber Jacket : Hallelujah

Earrings : Meet the cat

Sneakers : Adidas Gazelle

Sunnies : Vintage (από προσωπική συλλογή)


FOLLOW ME:

  • Facebook - Grey Circle
  • Instagram - Grey Circle

RECENT POSTS: 

SEARCH BY TAGS: 

No tags yet.
bottom of page