top of page

MINIMAL. WHITE. LINES.


Τι να πρωτοπώ γι' αυτό το post. Το ετοιμάζω καιρό τώρα με άκρως καλλιτεχνική διάθεση και μεράκι γιατί ήθελα πολύ να βγει κάτι διαφορετικό και παράλληλα ωραίο (αν και το ωραίο είναι σε μεγάλο βαθμό υποκειμενικό. ή μήπως όχι? Μεγάλη κουβέντα ανοίγω!!!)

Να ξέρετε λοιπόν ότι προσπάθησα πολύ ώστε το αποτέλεσμα να είναι αυτό που είχα φανταστεί! Ευτυχώς σε αυτήν τη προσπάθεια δεν ήμουν μόνη! Με βοήθησαν καλοί άνθρωποι του περιβάλλοντός μου, οι οποίοι ανέχτηκαν τις παρατηρήσεις μου και τις απαιτήσεις μου και έβαλαν όλο τους το ταλέντο.

Πρώτος και καλύτερος ο Θοδωρής Κωστόπουλος που κατάλαβε ακριβώς το ύφος που ήθελα για την συγκεκριμένη φωτογράφιση και έβγαλε όλες αυτές τις μίνιμαλ και αφαιρετικές φωτογραφίες, παρά την έκπληξή του, όταν τον οδήγησα στο εγκαταλελειμμένο κτίριο όπου έγινε η φωτογράφιση.

Με τη σειρά της έρχεται η Ζωή Καλαμάκη, η οποία είναι makeup artist και έβαλε όλη την τέχνη της για να με κάνει όσο πιο λευκή γίνεται! Όπως της ζήτησα. Είναι λίγο δύσκολο το λευκό μακιγιάζ και ομολογώ πως σε κάποιες κοντινές φωτογραφίες είμαι λίγο τρομακτική, αλλά ήθελα όλα να ταιριάζουν με το concept.

Για την σωστή και τελική παρουσίαση της φωτογράφισης, το θαυματουργό χεράκι της έβαλε και η κολλητή μου Κωνσταντίνα Μπόμπολα την οποία κούρασα με τις συνεχείς παρατηρήσεις μου και αλλαγές στα κολάζ που δημιούργησε σε όλες τις κοντινές φωτογραφίες που βλέπετε παραπάνω.

Όλα αυτά όμως ξεκίνησαν όταν ανακάλυψα την Lilian Syrigou την δημιουργό των γεωμετρικών σκουλαρικιών που φοράω και άλλων πολλών χειροποίητων κοσμημάτων που μπορείτε να βρείτε εδώ. Τα συγκεκριμένα σκουλαρίκια ανήκουν στη συλλογή της "Playing with Shapes". Η Λίλιαν έχει την βάση της στο Βερολίνο αλλά ότι θελήσετε μπορείτε να το βρείτε στο e-shop της. Είναι μια πολύ ταλαντούχα νέα που έχει ακόμα να δώσει πολλά. Την ευχαριστώ πολύ για τη συνεργασία και χάρηκα που κατάφερα να την συναντήσω από κοντά και να την γνωρίσω καλύτερα! Για αυτά τα περίφημα γεωμετρικά και μίνιμαλ σκουλαρίκια με το πρωτότυπο κούμπωμα (αν παρατηρήσετε καλά θα καταλάβετε τι εννοώ) έγιναν όλα λοιπόν και νομίζω άξιζε τον "κόπο".

Η καρέκλα της φωτογράφισης είναι σχεδιασμένη από εμένα και αποτελεί μέρος της πτυχιακής μου εργασίας που είχε θέμα τον κύβο.

Earrings : Lilian Syrigou

T-shirt : ZARA

Skirt : Hallelujah

Sneakers : Adidas Superstar

Make up by Zoe Kalamaki


FOLLOW ME:

  • Facebook - Grey Circle
  • Instagram - Grey Circle

RECENT POSTS: 

SEARCH BY TAGS: 

No tags yet.
bottom of page