top of page

TRANSPARENCY AND LIGHT


Κρατούσα αυτό το post για μετά τις διακοπές μου γιατί ομολογώ ότι είναι από τα αγαπημένα μου.

Η φωτογράφιση έγινε μια ζεστή μέρα του καλοκαιριού στην Αθήνα και πιστεύω ότι το φως του καυτού ήλιου ανέδειξε τέλεια την πουκαμίσα από το Ofilia's. Πρόκειται για μια απλή πουκαμίσα που παράλληλα όμως είναι τόσο ιδιαίτερη. Ευκολοφόρετη και ανάλαφρη! Καθημερινή αλλά και formal (αν την συνδυάσεις κατάλληλα)

Εγώ για να την εντάξω στους ρυθμούς της πόλης, την συνδύασα με ένα τζιν σορτσάκι και τελικά της έδωσα και λίγο την μορφή του φορέματος. Πρόσθεσα χρώμα και παιχνιδιάρικο ύφος στο σύνολο φορώντας τα ροζ γυαλιά ηλίου μου με τις κρεμαστές μπανάνες και τα σκουλαρήκια "μαϊμούδες" όπως μου αρέσει να τα αποκαλώ.

Ελπίζω να σας αρέσει!

Πουκαμίσα : Ofilia's

Τζιν Σορτς : H&M

Σκουλαρίκια : H&M

Γυαλιά Ηλίου : Από προσωπική συλλογή

Αλυσίδα Γυαλιών Ηλίου : H&M

Πλατφόρμες : ZARA

Τα λέμε σύντομα με φωτογραφικό υλικό από Παρίσι!! Είμαι τόσο ενθουσιασμένη!

Ακολουθήστε τον λογαριασμό μου στο instagram για καθημερινή ενημέρωση με φωτογραφίες στο https://www.instagram.com/mavru_blog/

FOLLOW ME:

  • Facebook - Grey Circle
  • Instagram - Grey Circle

RECENT POSTS: 

SEARCH BY TAGS: 

No tags yet.
bottom of page