top of page

THE ANCIENT ELI


Όταν δοκίμασα πρώτη φορά την μακριά, κόκκινη φούστα από την Φιλιώ ( Ofilia's), ένιωσα λίγο Αρχαία Ελληνίδα, λίγο Καρυάτιδα! Δεν μπορούσα λοιπόν να μην διαλέξω να την φορέσω στη βόλτα μου γύρω από την περιοχή της Ακρόπολης, σκεπτόμενη ότι ζω σε ένα παράλληλο σύμπαν του παρελθόντος... Οι συμμετρικές πτυχώσεις στο μπροστά μέρος της φούστας, συμπληρώνουν την εικόνα μιας "casual τουαλέτας". Την συνδύασα με ένα άσπρο crop top (πρόκειται για αντρικό T-shirt που έκοψα η ίδια), πολύχρωμα sneakers με aztec print, χρυσούς κρίκους και πολύχρωμα βραχιόλια. Φυσικά δεν γινόταν να παραλείψω το αγαπημένο μου μεταξωτό μαντήλι από την Κλέλια Άνδραλη που κάθε φορά που το φοράω νιώθω ότι έχω ένα τσακ φως παραπάνω!!!

Φούστα : Ofilia's

Crop top : Adidas Originals

Κρίκοι : H&M

Sneakers : Vans

Βραχιόλια : Isabel Marant by H&M

Ρολόι : Swatch

Μαντήλι : Κλέλια Άνδραλη - Dots Collection

Γυαλιά Ηλίου : Guess (Vintage)

Την φούστα μου μπορείτε να την βρείτε στο Ofilia's Show Room Καθώς και στα καταστήματα Hallelujah.

Για το μαντήλι μου επισκεφτείτε το e-shop της Κλέλιας Άνδραλη http://www.kleliaandrali.co.uk/


FOLLOW ME:

  • Facebook - Grey Circle
  • Instagram - Grey Circle

RECENT POSTS: 

SEARCH BY TAGS: 

No tags yet.
bottom of page