top of page

GEOMETRY

Με μεγάλη μου χαρά σας παρουσιάζω το πρώτο post αυτού του blog! Πρόκειται για μια φωτογράφιση που πραγματοποιήθηκε στην παραλία του Κιάτου Κορινθίας, εκεί όπου μεγάλωσα. Η ατμόσφαιρα λοιπόν ήταν δροσερή, αέρινη και νοσταλγική.

Το βασικό θέμα του outfit είναι η γεωμετρία! Αυτό φαίνεται από το αγαπημένο μου μαύρο κολάν από το κατάστημα HALLELUJAH. Tα γεωμετρικά του σχέδια και ο συνδυασμός των διαφορετικών υφών και υφασμάτων σε κάνει να μην θες να το βγάλεις από πάνω σου. Το συνδύασα με ένα φαρδύ λευκό πουκάμισο για να δώσω λίγη ακόμα αυστηρότητα στο σύνολο και ένα απλό μαύρο μπλουζάκι. Το jacket μου, είναι επίσης από το HALLELUJAH και έχει ένα πολύ ιδιαίτερο πατρόν, με γωνίες, αυστηρά κοψίματα και έναν άκρως γεωμετρικό γιακά. Ολοκλήρωσα το outfit φορώντας τα κόκκινα sneakers μου για να δώσω λίγο χρώμα στην ενδυματολογική μου παλέτα.

Κολάν : HALLELUJAH

Πουκάμισο : Pink woman

Μπλούζα : Pull & Bear

Jacket : HALLELUJAH

Sneakers : Adidas Stan Smith

Photos by Christos Mavraganis

 

FOLLOW ME:

  • Facebook - Grey Circle
  • Instagram - Grey Circle

RECENT POSTS: 

SEARCH BY TAGS: 

No tags yet.
bottom of page