top of page

LET'S CREATE OUR FUTURE


Λίγες μέρες πριν πω αντίο στον πρώτο μήνα του νέου έτους, νομίζω είναι μια καλή ευκαιρία να κάνω μια μικρή αναδρομή στον χρόνο που πέρασε και παράλληλα να θέσω και γραπτώς τους νέους μου στόχους.

Το 2018 είχε καλές και κακές στιγμές. Όπως κάθε χρόνος. Για μένα ήταν ένας χρόνος γεμάτος ανατροπές και αλλαγές. Σε όλους σχεδόν τους τομείς της ζωής μου. Γενικά μου αρέσουν οι αλλαγές. Με κάνουν να μην βαριέμαι και έχω την πεποίθηση ότι οι αλλαγές είναι πάντα για καλό,όσο απροετοίμαστο και να σε βρουν. Δεν ξέρω αν ισχύει αλλά μου αρέσει να το πιστεύω.

Tι θα άφηνα πίσω από τον χρόνο που πέρασε? Τίποτα.

Στο σημερινό post, βάφοντας χρυσά τα "σκουπίδια" μου θα ήθελα να περάσω αυτό το μήνυμα. Δεν πετάω τίποτα "κακό" και "άσχημο" από το παρελθόν. Του αλλάζω όψη, το ομορφαίνω και με αυτό δημιουργώ το μέλλον μου. Εξάλλου αυτές είναι και οι λεγόμενες εμπειρίες και μαθήματα. Σωστά? Έτσι βλέπω την ζωή. Σαν μια μεγάλη ανακύκλωση στιγμών και καταστάσεων. Αν μάθεις από αυτές, το μέλλον σου θα είναι πιο ευχάριστο. Ή τουλάχιστον, με λιγότερα λάθη.

Αυτός λοιπόν είναι ο βασικός μου στόχος για το 2019! Να χειριστώ σωστά και να εκμεταλλευτώ τις εμπειρίες και τα μαθήματα που πήρα από τον χρόνο που έφυγε.

Όσο για το outfit μου. Το φόρεμά μου είναι ενός ισπανικού brand που ανακάλυψα όσο ζούσα στην Μαδρίτη και από τότε η αγάπη μας είναι δυνατή. Το αγόρασα πέρσυ. Το συνδύασα με μπλε ηλεκτρικ καλσόν θέλοντας να δημιουργήσω έντονες χρωματικές αντιθέσεις! Ολοκλήρωσα το outfit με αυτά τα απίστευτα vintage, 60's παπούτσια από Vintage darling (instagram) και τα σκουλαρίκια - φίδια που είναι της πολύ ταλαντούχας Ελληνίδας σχεδιάστριας Κατερίνας και το brand της Sugar line productions (instagram)

Αυτά είχα να πω και να τονίσω!

don't throw away your past! Create your future!

 

Few days before the end of the New Year’s first month, I thought about taking the chance reviewing past year’s events and set my new goals as well.

2018 had equally good and bad moments. Like every year. For me, it was a year full of unexpected twists and changes. In every aspect of my life. In general, I am font of changes. They shake up my reality (in a good way) and I tend to believe that changes are always for the best, regardless how prepared you are for them or not. I don’t know if it’s true or not, but I like to believe so.

What would I leave behind from 2018? Absolutely nothing.

In today’s post, painting gold my “trash”, I would like to pass along this message. I do not throw away anything “bad” or “ugly” from the past. I transform it, I make it pretty and like so I create my future. Besides, all these are, what they call, lessons and experiences. Right? That’s how I tend to view life. Like a huge recycling of moments and circumstances. Eventually if you actually learn from them, your future will be happier. Or at least, with less mistakes.

This is my basic goal for 2019! To handle properly and take advantage of last year’s experiences.

Regarding my outfit. My dress belongs to a Spanish brand, that I discovered while I was living in Madrid and since then our love is powerful. I bought last year. I combined it with electric blue tights, wishing to create intense and colorful contrasts! I completed my outfit with these amazing vintage 60’s shoes from Vintage darling (instagram) and my earrings-snakes, by the really talented Greek designer Catherine and her brand Sugar line productions (instagram).

That’s all I had to say!

Don’t throw away your past! Create your future!

Photo & collage Alina Lefa


FOLLOW ME:

  • Facebook - Grey Circle
  • Instagram - Grey Circle

RECENT POSTS: 

SEARCH BY TAGS: 

No tags yet.
bottom of page