top of page

AFTER PARTY

Χθες ήταν τα γενέθλιά μου. Έκλεισα τα 27. Δεν ξέρω πως νιώθω. Μάλλον όπως ένιωθα και προχθές.

Το μικρό άγχος για τα γενέθλιά μου με πιάνει όταν πλησιάζουν. Τότε είναι που σκέφτομαι τι είμαι, τι κάνω στη ζωή μου και όλα αυτά τα σχετικά υπαρξιακά ερωτήματα.

Την ημέρα των γενεθλίων μου πάντα την απολαμβάνω... Έχω πλατύ χαμόγελο, περιμένω τις ευχές, αν είναι δυνατόν, και από όλο τον πλανήτη και είμαι έτοιμη να υποδεχτώ την τούρτα έκπληξη που συνήθως μου ετοιμάζει η αδερφή μου.

Παράλληλα στο μυαλό μου στριφογυρνάει και η σκέψη για το πάρτυ γενεθλίων μου. Κάθε χρόνο διοργανώνω πάρτυ για τα γενέθλιά μου. Βρίσκω θέμα, αναγκάζω τους καλεσμένους μου να ακολουθήσουν το dress code, στήνω σκηνικό και γενικά βρίσκομαι σε έναν ευχάριστο πανικό. Το αποτέλεσμα, η διάθεση των καλών μου φίλων και το τέλος του πάρτυ πάντα με ανταμείβουν.

Την επόμενη μέρα έχω πάντα μαύρους κύκλους, συνεχίζω να είμαι λίγο ζαλισμένη από το ποτό και τα πόδια μου πονάνε από τον πολύ χορό. Τι καλύτερο! Και εννοείται πάντα υπάρχει μία ιστορία προς διήγηση, συζήτηση και γέλιο.

Σήμερα δεν έχω κάποια τέτοια ιστορία γιατί αποφάσισα φέτος να μην κάνω πάρτυ.. Λέτε να μεγάλωσα?

Αφιερώνω λοιπόν το σημερινό ποστ και την σημερινή φωτογράφιση στο απίστευτο αυτό συναίσθημα που έχω πάντα μετά από το πάρτυ γενεθλίων μου!

Φόρεσα τα λαμπερά μου γι' αυτό τον λόγο. Αντιπροσωπεύουν 100% την MAVRU ως party girl!

Εnjoy!!!

 

Yesterday was my birthday! I turned 27. I don’t know how I feel. I guess the same way I felt the day before. I get stressed when my birthday is near. This is when I am thinking what am I, what do I do with my life and all these existential queries.

Despite that, I always enjoy my birthday… I have the biggest smile, I am looking forward for wishes, if it’s possible, from all over the world and of course, I am ready for my surprise birthday cake that my sister usually plans.

At the same time, I am turning the idea over in my mind for a birthday party. Every year I throw a party for my birthday. I pick a theme, I make my guests follow a dress code, I set up scenery and in general I am in a happy mess. The outcome, my friend’s cheerful mood and the end of the party always reward me.

The day after, I have bags, a bit hangover and I am really tired from dancing! What is better than that? Of course, there is always a story to tell and laugh.

Today I have no such story, because for the first time in years I decided not to throw a party… Am I getting old? So, I dedicate my post and photo shoot to this incredible feeling that I always have the day after my birthday party!

For this reason, I wore my best! This represents 100% of MAVRU, The party girl!

Enjoy!

All photos by Alina Lefa


FOLLOW ME:

  • Facebook - Grey Circle
  • Instagram - Grey Circle

RECENT POSTS: 

SEARCH BY TAGS: 

No tags yet.
bottom of page