top of page

HAVE YOU EVER TRAVELLED TO NEW YORK?

Έχετε ταξιδέψει ποτέ στην Νέα Υόρκη? Εγώ δυστυχώς όχι αλλά ελπίζω να πραγματοποιηθεί σύντομα αυτό το ταξίδι μιας και η Νέα Υόρκη ανήκει στην λίστα των προορισμών που θα ήθελα να επισκεφτώ!

Σήμερα ωστόσο, φορώντας το χειροποίητο κόσμημα από την Ελληνίδα σχεδιάστρια Lilian Syrigou (που απεικονίζει την Νέα Υόρκη) (βρείτε περισσότερα εδώ facebook, instagram, etsy) και ονειρευόμενη ότι είμαι στην όμορφη αυτή πόλη, επισκέφτηκα το ιστορικό Παναθηναϊκό Στάδιο, γνωστό ως Καλλιμάρμαρο.

Δεν είχε τύχει ποτέ να μπω μέσα στο στάδιο. Πάντα το θαύμαζα απ' έξω. Η συγκίνηση και ο θαυμασμός μου μεγάλωσαν μπαίνοντας μέσα. Ομολογώ λοιπόν στο ότι η ομορφιά της Νέας Υόρκης είναι δεδομένη, αλλά και η Αθήνα κρύβει πολλές όμορφες εκπλήξεις. Ας το παραδεχτούμε.

Μιλώντας τώρα για το outfit, θα πω πως τον τελευταίο καιρό με έλκει ιδιαίτερα το καρό μοτίβο (ίσως γιατί μου θυμίζει λίγο την μόδα των πανκ). Το παντελόνι αυτό λοιπόν το ερωτεύτηκα με την πρώτη ματιά και η τιμή του με ώθησε στο να του ζητήσω να τα φτιάξουμε! Κλασικά στοιχεία όπως ζιβάγκο, μαύρο πανωφόρι και μαύρα martens συμπλήρωσαν το outfit μου! Έτσι το φαντάστηκα, έτσι το έκανα..

 

Have you ever travelled to New York? I have not, unfortunately, but I hope this to happen soon, since New York belongs to my list of destinations I really want to visit!

However, today wearing this handmade jewelry from the Greek designer Lilian Syrigou (which depicts New York) (find more here facebook, instagram, etsy) and dreaming that I actually am in this beautiful city, I visited the historical Panathinaikon Stadium, also known as Kallimarmaro. I didn’t have the chance to enter the Stadium so far. I always looked up to it from distance. My emotion and admiration grew older as I got in. So I have to admit that the beauty of New York is certain, but Athens also hides a lot of beautiful surprises. Let’s acknowledge that!

Now, talking about the outfit, I would have to say that lately I am really attracted by the plaid motif (maybe because it reminds me of punk fashion). Well, I fess up that I fell in love with this trousers at first sight and its price urged me to ask them to be together forever! Classic units like turtleneck, black coat and black martens as well completed my outfit! Like imagine, like do..

All photos by Alina Lefa


FOLLOW ME:

  • Facebook - Grey Circle
  • Instagram - Grey Circle

RECENT POSTS: 

SEARCH BY TAGS: 

No tags yet.
bottom of page