top of page

DOTS EVERYWHERE


Μετά από τα πανέμορφα μεταξωτά μαντήλια, η Κλέλια Άνδραλη έρχεται και πάλι να μας εντυπωσιάσει με τα υπέροχα γυναικεία και αντρικά T-shirt που έχουν ήδη κυκλοφορήσει. Είναι φινετσάτα, απλά και ιδιαίτερα ταυτόχρονα και πάνε με όλα. Λευκά, με πολύχρωμη τσέπη, εμπνευσμένη από την Dots Collection της σχεδιάστριας, μπορούν να γίνουν το all day ρούχο σου.

Εγώ το φόρεσα με το vintage LEVI'S jean μου και τα κίτρινα CONVERSE μου για μια σούπερ casual εμφάνιση. Ολοκλήρωσα το σύνολο φυσικά με το μαντήλι της Κλέλιας που αυτήν την φορά το φόρεσα σαν ζώνη... Στην φωτογράφιση με συνόδευσε η φίλη μου η Κλάρα (ήρθε ο καιρός να την γνωρίσετε). Η Κλάρα είναι το τεράστιο νεραϊδο - playmobil που κοσμεί το υπνοδωμάτιό μου! Δεν είναι υπέροχη?

Δείτε όλα τα σχέδια από τα T-shirt και από τα μαντήλια στο http://www.kleliaandrali.co.uk/

TIP : Τολμήστε να φορέσετε αντρικό T-shirt, γυρίζοντας τα μανίκια για μία πιο loose εμφάνιση όπως έκανα και εγώ!

Jean : LEVIS Vintage

T-shirt : Klelia Andrali, Dots Collection

Ρολόι : Swatch

Κρίκοι : H&M

Παπούτσια : All Star, Converse 

FOLLOW ME:

  • Facebook - Grey Circle
  • Instagram - Grey Circle

RECENT POSTS: 

SEARCH BY TAGS: 

No tags yet.
bottom of page